Bun venit!!!>:D

Sincer...habar nu am de ce am creat acest blog. Poate doar aveam nevoia sa ma descarc...sa fiu auzita!!!!!

sâmbătă, 10 aprilie 2010

DANSUL- un pansament al tristetii...

Ce este dansul??????????????????? Vreau si eu o definitie clara...exista?
Definitiile spun:"Dansul este manifestarea Instinctului Vieţii (fie că i se zice energie creatoare, libido sau bucurie de a trăi)","Dansul este legatura intre om si Univers","Dansul este un ritual de seductie"...si totusi,care este definitia perfecta? Muzica,dansul...sunt droguri,si poate sunt de 100 de ori mai periculoase decat restu':(...o simt pe propria-mi piele...mai rau ca niciodata. Cineva anume mi-a spus odata k DANSUL este un pansament al tristetii...=((=(( oare avea dreptate? Muzica,dansul ar trebui sa fie semne de fericire...si totusi de ce am atata nevoie de ele cand imi e mai greu,cand simt ca nu mai pot?Am inceput sa dansez fara sa gandesc de cand nu mai merg la sala:( stiu...nu e bine deloc,dar mi-am dat seama ca un dans nu inseamna sincroane,cine stie ce miscari sau sincronizari... inseama sa simti ceea ce faci:X:X inseamna sa tremuri la fiecare miscare...inseamna sa simti ceva special, nu se poate explica:) si totusi...nu pot dansa singura:( am nevoie de un singur lucru, de o privire,de acea privire...offf...e ciudat cum simt niste furnicaturi in stomac si un gol in inima cand vb despre asta...legatura directa cu sufletul meu...cu dansul.Ma simt ...goala...tradata,mintita... si ma enerveaza ca nu pot schimba asta,un uragan e in sufletul meu.Mi-am pus tot sufletul in joc,visele...si am pierdut.Am crezut orbeste si eu de fapt...mda,fetele...ati avut dreptate...prea naiva sunt.Multi pe mess,pe hi5 si chiar colegi ma intrebati daca mai dansez,daca mai sunt in trupa,ce se mai intampla cu trupa,de ce "pierdeam" atata timp la sala,si ce vedeam eu in dans,care nici macar nu e de viitor. Imi pare rau dak nu am rasp la toti...a,si apropo,adresa blog-ului nu are legatura cu trupa, pentru mine TOTAL DANCE e mai mult decat numele unei trupe...deci...nici o legatura!!!! De dansat dansez,oriunde as fi si orice as face.Oricat de ciudat ar parea, pt mn dansul nu inseamna spectacole si baluri:))) una e sa faci ceva pt a aparea pe scena sa te vada x,y si z si alta e sa faci pt k iti place, pt k iti pui in joc tot sufletul si nu mai ti cont nici de timp pierdut nici de nimic:)Cu trupa chiar nu stiu ce se mai intampla, deci habar nu am.De fete imi e foarte dor,deabia astept sa vad care vor da curs invitatiei sa ne mai intalnim sa dansam toate:))))(nu k am sti noi mare lucru dar important e k ne vom distra si vom dansa din toata inima,ceea ce uitaseram sa mai facem de mult).De sala aia,amarata cum e ea,imi e cel mai dor:X:X am nevoie de ea...ca fiinta:X:X Ma gandeam zilele astea...oare la Academia de Politie ar putea fi vreo trupa de dans? daca nu e...facem:))) da ma rog,,, mai am un an pana sa-mi fac griji si pt asta:)))


va las cu 2 melodii...ale sufletului meu...


Un comentariu:

  1. cred ca dansul este pentru fiecare persoana altceva, in functie de starea interioara din acel moment. :)

    RăspundețiȘtergere